
Ebisu South Ciruit (D1GP trasa)

Viena is daugelio trasu
Festivalis tikraja ta zodzio prasme. Susirenka visi drifto entuziastai is visos salies. Ebisu - pasaulio drifto meka, todel cia atvaziuoja visi, o taip pat ir sveciai is kitu pasaulio saliu. Sutikome amerikiecius, kurie cia nusispirke arba issinuomave automobilius vazinejo, tokius pat australus. Esme ta, kad uz salyginai nedideli mokesti - 15.000 jenu ( 450 Lt), gali vazineti visose Ebisu trasose (kuriu yra 8) visa savaitgali - nuo sestadienio iki sekmadienio 17 val. (iskaitant ir nakti). Nakvoti gali arba trasoje pasistates palapine arba viename is miesteliu esanciu kalno papedeje.
Cia gali laisvai naudotis visais privalumais: yra degaline, ratu montavimo centriukas, keli servisai, pastoges (boxai) automobiliams, valgykla ir tt. Net safari parkas yra, yra bezdzioneliu, ruoniu bei flamingu show. Zodziu, parkas visai seimai.
Si karta oras nebuvo idealus - ryte lijo, i vakara islindo saulute, taciau buvo saltoka, todel tokiu kurie ruosesi nakvoti palapinese daug nebuvo. Bet tie kurie liko, laika leido pavydetinai smagiai. Mazomis grupelemis (matyt komados ar pan.) kepe grilius, ragavo gerimus ir siaip linksminosi. Salia stovejo automobilai (pavadinimas netikes), geriau - drakonomobiliai. Beveik nebuvo tokio automobilio, kuris neturetu 'randu', o ypac salia greitosios D1 (pietines) trasos. Didziausia ispudi paliko tai, jog daugelis cia negaista laiko ir automobili naudoja pagal paskirti. Nesvarbu ar tai eilinis, niekuo neissikiriantis 80uju Chaser'is ar ispuoseletas ir blizgantis R34 skyline'as. Po festivalio, ant traliuku, jie visi atrodo vienodai :D - nepataisomai.
Ka mes suprantame 'nepataisomai', jie tai supranta, kaip nedideli remonta. Geriausi kebulo remonto irankiai yra du - guminis plaktukas ir metalinis plaktukas, bei 'smaugliukai'. Turedamas toki auto, kuriuo gali sau leisti 'palaizyti' siena yra tikrai didelis dalykas, gali nebijoti jo sudauzyti ir taip tobulinti igudzius. Mums to truksta. Aisku labiausiai truksta trasos, kur tai galima butu daryti... nors tiesa pasakius, turbut ne trasos ir pinigu, o noro truksta... Blaivaus poziurio, mastymo ir suvokimo.
Turbut didziausi ispudi bunant cia, paliko zmoniu mentalitetas. Viso ko pagrindas yra PAGARBA. To labiausiai pasigendu pas mus Lietuvoje. Pagarba vienas kitam, pagarba kito nuomonei, galu gale veiksmams ir norams. Tai puikiai parodo viena musu patirta situacija.
Buvome susitike su pagrindiniu Blitz inzinieriumi (Nomukeno mechaniku) bei OguraClutch virsininku. Veliau su jais leidome laika neoficialoje aplinkoje, suprask - bare. Vienas is musu paprase padavejos apelsinu sulciu. Padaveja/savininke sake jog neturi apelsinu siulciu. Neturejo ir obuoliu siulciu ir vynuogiu sulciu ir vandens. Staiga Blitz bichiukas, pasoko nuo stalo ir kazkur dingo. Po keliu minuciu gryzo nesinas maisu prikrautu apelsinu, obuoliu sulciu bei kitu gerimu. Mes likome be zado. Susimastykime, kuris is musu taip pasielgtu??? Nuostabu! Pamaciau pasauli kitoki - mums truksta dekingumo.
Grizkime prie festivalio :)
Laiks nuo laiko i trasa islekdavo delios isskirtinai 'drakoniskai' atrodancios ir slystancios auto. Akivaizdziai matesi, kad tai kitas lygis. Kaip veliau paaiskejo tai D1 cempionas bei jo sebrai. Skirtumas akivaizdus. Toks vaizdas, kad jie isvis neturi skausmo receptoriu ir baimes jausmo. Lekia akis isdege, automobiliai atrodo visiskai nevaldomi, taciau jiems tai pavyksta padaryti, kiekviena karta ir tai atkartoti identiskai - supranti jog jie visiskai valdo situacija. Ispudinga. Aisku, jie stengiasi atrasti riba ir po eilinio 'pasistumdymo' grizta i pileina pasitvarkyti kebulo.
Cia gali pamatyti visokiu automobiliu, pradedant nuo Hachiroku AE86 iki monstriniu Chaseriu su 2JZ varikliais turinciais virs 600 arklio galiu.









