Lietuviai, driftas, požiūris ir ateities planai Sleep'io akimis...
• 2009 metais teisėjavote “License day” bei visose PRO kovose Lietuvoje. Kokie įspūdžiai?
Man labai patiko, nes žinojau, jog Lietuvos drifteriai pasižymi puikiais vairavimo įgūdžiais, bet jiems labai reikia profesionalaus požiūrio tam, kad galėtų žengti į kitą lygį. Visus metus aš stebėjau jų progresą.
• Kęstučiui Petroniui tai buvo tik pirmasis sezonas Driftingo čempionate, bet jis iškarto sugebėjo tapti Drifto Karaliumi 2009. Talentas?
Aš esu tikras, jog jis turi talentą, ir tai puikiai visiems parodė savo profesionalumu kovų metu. Šiais metais buvo keli pretendentai į titulą, bet Kęstučio pastangos buvo išskirtinės ir tai lėmė didžiausią skirtumą tarp nugalėtojo ir kitų.
• Jei lygintume Kęstutį Petronį ir praeitų metų Karalių Timą Simnišką, kokios jų stipriosios savybės ir trūkumai?
Sunku juos palyginti pagal rezultatus, tačiau, galiu pasakyti, kad Timas galvoja apie savo ribas, o Kęstutis tuo tarpu į tai dėmesio perdaug nekreipia.
• Praeitais metais klausiau, ko trūksta Lieuvos drifteriams ir atsakėte, jog didesnio greičio pradedant slysti. Kurioje vietoje mums reikėtų patobulėti dabar?
Tsuiso - tai bus esmė ateities kovose.
• 2009-aisiais turėjome dvi tikrai “greitas” kovas Latvijoje, bet Lietuvos trasos pasižymėjo gana lėta konfigūracija. Yra manančių, kad lėtos trasos nuobodžios. Ar taip yra ištikrųjų? Kur slypi įdomumas slystant lėtose trasose?
Didelis greitis yra gerai “solo” driftui, bet ne Tsuiso. Pavyzdžiui D1GP Ebisu etapas yra vienas iš lėčiausių čempionate, bet tuo pat metu vienas iš populiariausių.
• Antrus metus iš eilės organizavote WDSC konfereciją Ebisu. Kokia tokių susitikimų idėja ir tikslas?
Organizuojame WDSC tam, kad padėtume organizatoriams ir drifteriams visame pasaulyje. Dauguma Drifto kovų iki šiol buvo organizuojamos pasitelkiant informaciją iš DVD diskų ar interneto, o tai kelė didelę grėsmę renginių saugumui bei konfliktų atsiradimui tarp dalyvių ir organizatorių. Žinoti, kaip teisingai surengti Drifto Kovą ir kaip joje dalyvauti, yra labai svarbu kaip ir bet kuriose kitose varžybose. Aš labai džiaugiuosi matydamas kitų šalių progresą ir teigiamus atsiliepimus šiais metais.
WDSC 2009 metu daug dėmesio skyrėme ne tik teisėjavimo mokymui, bet parodėme, kaip surengti varžybas nuo pasiruošimo joms iki pabaigos. Taip pat vairuotojai galėjo stebėti, kaip D1 Street Legal drifteriai dalyvauja Kovoje. Kiekviena maža detalė davė konferencijos svečiams daug naudos - įskaitant automobilių paruošimą ir požiūrį į Driftą. Pavyzdžiui, kiekvienas D1 SL drifteris į dalyvių susitikimą ateina 5 minutėmis anksčiau be jokio išankstinio pranešimo ar šaukimo garsiakalbiu.
• Koks buvo 2009-ųjų sezonas “Team Orange” komandai?
Sezonas buvo sunkus ir įtemptas, tačiau mes džiaugiamės 7-ąja Kumakubo vieta.
• Ar keisis komandos sudėtis kitais metais?
Mūsų gretas pernai papildė du nauji drifteriai (Masanori Kobashi D1SL, Sumika Kubokawa D1 Local series) ir mes juos remsime toliau kitame sezone. Turime keletą planų susijusių su naujais automobiliais, bet pamatysime kaip bus.
• Ar aplankysite Lietuva 2010-aisiais? Mūsų drifteriai ruošia tikras “bombas” ateinančiam sezonui.
Tikiuosi, jog pavyks išvysti Jūsų drifterius ir jų automobilius.