2009 m. balandžio 28 d., antradienis

EDC Round1

Driftingo pavasaris įgauna pagreitį! Balandžio pradžioje prasidėjo D1 GP čempionatas Japonijoje, prieš porą savaičių driftingo mėgėjai JAV mėgavosi pirmuoju Formula D sezono etapu, o šį šeštadienį, balandžio 25-ąją, pirmąjį kartą šiais metais slydo „Need For Speed European Drift Championship“ dalyviai.



Naujas sezonas, naujos taisyklės. Diena Oulton Park trasoje Anglijoje prasidėjo kiek kitaip nei įprasta driftingo varžybose - be kvalifikacinių važiavimų. Šiais metais organizatoriai jų atsisakė, tokiu būdu suteikdami visiems dalyviams galimybę sudalyvauti porinėse dvikovose, kurių metu ir paaiškėja finalinis šešioliktukas.



Žiūrovų, drifterių ir jų rėmėjų mėgstamiausios bei labiausiai laukiamos Top-16 “Tsuiso” kovos greitai mažino tęsiančių kovą drifterių skaičių. Pirmaisiais “nelaimingaisiais” tapo Steve’as Evans’as (Toyota Starlet), du kartus išslydęs iš trasos. Čempionato naujokas Lex’as Drew (Nissan Skyline R32) neatsilaikė prieš Alan’o Grant’o Nissan Silvia V8 “puolimą”. Įdomi porinė kova užvirė tarp Steve’o Will’o su BMW E36 M3 Turbo ir Pete’o Barber’io (Mazda RX7). BMW "pasivažinėjimai" už trąsos ribų atvėrė kelią Mazdos vairuotojui į geriausiųjų aštuonetą.



Vis tik, vienu įdomiausiu TOP-16 kovų akcentu tapo EDC naujoko – trylikamečio Dwain‘o McKeever‘o (Nissan 180SX) iš Šiaurės Airijos, pasirodymas. Pirmasis jaunojo vairuotojo „slydimas“ pavyko be klaidų, o antrajame įvyko tai, kas sukėlė tikrą audrą žiūrovų tarpe – Dwain'o varžovas Brett'as Castle‘as slysdamas nesuvaldė savo bolido ir išskriejo iš trasos, o nepilnametis Dwain‘as džiaugsmingai „nudriftino“ į ketvirfinalį! Čia bebaimio jaunuolio laukė Phil‘as Morrison‘as iš „DriftWorks“ komandos su bene daugiausiai padangų dūmais orą tądien „teršusia“ Nissan S15. Dar didesnės sensacijos sulaukti nepavyko ir apsisukęs trasoje D. McKeever‘is pasitraukė iš tolimesnės kovos. Tačiau pergalė prieš buvusį EDC čempioną B. Castle'ą, ko gero, privertė jo vardą įsidėmėti visus.

"Need for speed European Drift Championship“ pirmojo etapo pusfinalis buvo grynai „nisaniškas“. Phil‘as Morrison‘as ir Mark’as Luney’us dėl patekimo į finalą susigrūmė pirmieji. Phil’as, sugebėjęs priversti savo Nissan S15 slysti didesniu kampu nei oponentas, teisėjų buvo pripažintas šios dvikovos laimėtoju. Antrasis finalininkas – Alan’as McCord’as, o tai reiškė, jog finale susirungs du Nissan S15 automobiliai.

Finalas buvo su kaupu vertas savo vardo. Phil'as su 2JZ 666 AG motorą turinčia S15 slydo greitai, didžiuliu kampu ir buvo tiesiog nepavejamas savo varžovui. McCor‘das (Nissan S15 V8) antrajame važiavime pasirodė kur kas geriau, pračiuoždamas ne ką mažiau įspūdingai, nei tai darė P. Morrison‘as pirmajame mėginime. Tačiau to nepakako, kadangi „DriftWorks“ komandos lyderis buvo tarsi klijais prilipęs prie McCord‘o automobilio ir nepadarė nė menkiausios klaidos. Teisėjų verdiktas buvo aiškus – pirmojo „Need For Speed European Drift Championship“ etapo nugalėtoju ir 100 taškų į savo kraitį įsirašė „dūmų generatorius“ - Phil‘as Morrison‘as.



Europos driftingo čempionatas, šiais metais gavęs pavadinimą „Need For Speed European Drift Championship“, yra profesionaliausios ir žinomiausios driftingo varžybos senajame žemyne. Kitas etapas bus surengtas Knockhill (Škotija) trasoje, gegužės 17-ąją dieną.

Pirmojo „Need For Speed European Drift Championship“ etapo rezultatai:

Vieta - Vairuotojas - Taškai

1. Phil Morrison (Nissan S15 2JZ) 100
2. Alan McCord (Nissan S15 V8) 75
3. Mark Luney (Nissan 350Z) 60
4. Paul Conlan (Nissan S15 2JZ) 50
5. Declan Hicks (Toyota Soarer GZ) 40
6. James Russell (Nissan Skyline R32) 35
7. Pete Barber (Mazda RX7 FD) 30
8. Dwain McKeever (Nissan 180SX) 25
9. Brett Castle (Nissan S14A) 15
10. Steve Evans (Toyota Starlet) 15
11. Kieron Cameron (Nissan S13) 15
12. Steve Will (BMW M3 Turbo) 15
13. Paul Cheshire (Nissan S14A) 15
14. Lex Drew (Nissan Skyline R32) 15
15. Andrew Cooper (Nissan S14A) 15
16. Ian Harrison (Nissan Skyline) 15
17. Gary Hughes (Nissan Skyline R32) 10