2009 m. gegužės 19 d., antradienis

„Rotoriaus” pergalė antrajame „Need For Speed European Drift Championship” etape

150 km/h pirmasis „aklas“ posūkis su staigiai besileidžiančiu šlaitu ir baimės sukaustyti žiūrovų žvilgsniai. Taip galima apibūdinti antrąjį 2009 metų „Need For Speed European Drift Championship“ etapą, vykusį Škotijoje, nuostabaus grožio Knockhill trasoje.

Jau pirmosios TOP-16 porinės kovos buvo vertos pusfinalio vardo, nes burtai lėmė tai, jog dvikovose susitiko keturi šių metų favoritai: Declan‘as Hicks‘as (Toyota Soarer) prieš pirmosios kovos nugalėtoją Phil‘ą Morrison‘ą (Nissan S15) ir Mark‘as Luney‘us (Nissan 350Z Turbo) prieš Paul‘ą Conlan‘ą (Nissan S15 su 2JZ varikliu). Pirmojoje poroje, dėka didesnio išvystyto greičio, nugalėtoju tapo P. Morrison‘as, o kitiems drifteriams prireikė ir pakartotinos kovos, po kurios į tolimesnį etapą pateko P. Conlan‘as.

Kitose 16-uko porose nugalėtojai išaiškėjo daug greičiau, kadangi ne vienam dalyviui „pavyko“ apsisukti nelengvoje trasoje, taip praleidžiant varžovus į priekį. Viena iš atkakliausių kovų įvyko tarp naujoko Richard‘o Bradley ir Pete‘o Barber‘io (Mazda RX-7). Rotorinio automobilio vairuotojas atrodė rimtai nusiteikęs šiai kovai ir pademonstravo puikią vairavimo techniką slysdamas greitai ir dideliu kampu. Naujokui P. Bradley‘ui tai buvo rimtas iššūkis, kuris šį kartą pasirodė per sunkus.

Aštuntfinalyje Knockhill trasos žiūrovus toliau audrino geriausi Europos drifteriai. P. Morrison‘as bei I.Harrison‘as visiems parodė kaip arti vienas kito galima ir reikia driftinti „Tsuiso“ metu, o nugalėtojas paaiškėjo vėlgi dėka didesnio išvystyto greičio. Kovą ir dūmų šou tęsti buvo lemta „Driftworks“ komandos pilotui – P. Morrison‘ui. Deja, greitis šiam drifteriui pakišo koją pusfinaliuose, kur jo varžovu buvo Nissan Skyline R32 automobilį vairavęs James‘as Russell‘as. Pastarasis važiavo lėčiau vidurinėje trasos dalyje, ko pasekoje, daugiau nei 600 AG turinčios Nissan S15 vairuotojas buvo priverstas mažinti slydimo kampą tam, kad neatsitrenktų į J. Russell‘ą. Visa tai lėmė, jog P. Morrison‘as buvo priverstas įskaitinėje zonoje ištiesintį automobilį ir prarado taškus dėl to, jog nesugebėjo slysti visoje trasos dalyje. Taigi, pirmojo etapo nugalėtojas šį kartą turėjo tenkintis ketvirtąją vieta.

Finale žiūrovų laukė gana neįprasta dvikova: Nissan Skyline R32 prieš Mazda RX-7 arba J. Russell‘as prieš P. Barber‘į. Pirmajame važiavime Skyline‘as startavo pirmasis. J. Russell‘as važiavo išties labai greitai ir be klaidų, tačiau Baber‘is su RX-7 buvo prilipęs prie varžovo tarsi "šlapias lapas", sekdamas kiekvieną jo judesį ir praktiškai pasislėpdamas už didesnio Nissan automobilio. Teisėjai P. Barber‘iui skyrė šiek tiek daugiau taškų nei J. Russellui, ir tai lėmė, jog po lygaus antrojo važiavimo, Mazda RX-7 vairuotojas iškovojo pergalę.